неделя, 12 юни 2016 г.

Пловдив, 2016 г. Божана Апостолова в камерната зала на Драматичния театър

2 коментара:

  1. Нели Костадинова ми измисли график за деня, в който посетих премиерата на Антон Дончев.
    8 юни 2016 г., изфабрикуван протокол от Стоимен Будев, според който в 18:18
    часа е трябвало да приключи мой час с 12 клас на 8 юни, при положение, че на тази дата изобщо нямах по програма часове с тази група ученици, а голям брой ученици от 12 клас имаха държавен изпит по професията. Следователно, свършила съм си работата по утвърден график, после съм свободна да посетя премиерите на Валентина Радинска и Антон Дончев.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Съдия Таня Аспарухова Георгиева се довери напълно на свидетеля Стоимен Будев. В съдебна зала нарекох Будев лъжесвидетел. На 31 март 2017 г. в ЦПЛР ОДК - Пловдив Будев ми направи скандал, че за една минута съм отишла да си подреждам заявленията на новозаписаните ученици в канцеларията. Това ми даде повод да му припомня за лъжесвидетелстването. По-късно Будев заяви, че ще ме съди.

      Изтриване